Nämä toimitusehdot ovat voimassa 27.11.2020 alkaen toistaiseksi.
Meille on erittäin tärkeää, että olet tyytyväinen verkkokaupassa tekemiisi ostoksiin.
LILAKI® myöntää 30vrk palautusoikeuden KIDS ja SENIOR tuotepaketeille. Tuotepaketti sisältää tuotenäytteen testikäsittelyä varten, pulloa ei ole sinetöity. Tuotenäytteellä voit tehdä testikäsittelyn omissa tiloissasi ja varmistua, että olet tuotteeseen tyytyväinen.
Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja vahingoittumattomia tuotteita. Tuotepaketin tulee sisältää kaikki toimitetut tuotteet, lukuun ottamatta tuotenäytettä testikäsittelyyn. Liukkaudenpoisto- ja esipesupullo ovat sinetöityjä ja sinettien tulee olla ehjiä, jotta palautus on hyväksyttävissä. Käsittele tuotepakettia sisältöineen ja ohjeineen huolellisesti, jotta palautus on hyväksyttävissä. Täyden hyvityksen saamiseksi tuotteen tulee olla myyntikuntoinen.
Mikäli et ole tyytyväinen testikäsittelyyn ja haluat palauttaa tilauksen, ota aina ensin yhteys sähköpostilla info@slipsafety.fi tai soittamalla 050 4077 427 sopiaksemme palautustavoista.
Hyväksytyn palautuksen raha-arvon hyvitämme täysimääräisesti, myös toimituskulut, 14vrk kuluessa siitä, kun palautus on saapunut meille. Liitä palautuksen mukaan nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi, pankkitilinumerosi, sekä kopio saamastasi tilausvahvistuksesta.
Emme vastaanota palautuksia yli 30 vrk kuluttua, kun tilaus on noudettu/toimitettu vastaanottajalle.
Slip Safety Finland Oy ei lunasta bussi- tai postiennakolla tehtyjä palautuksia.
Lilaki.fi verkkokaupan tuotteita myy Slip Safety Finland Oy, Y-tunnus 2024602-4.
Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen
ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-17)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta
Lähetämme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Käsittelemme tilaukset saapumisjärjestyksessä, tavallisesti 1-3 arkipäivän kuluessa. Käsittelynopeus varaston työtilanteesta riippuen voi olla ilmoitettua nopeampi tai hitaampi. Lopullinen toimitusaika riippuu kuitenkin valitusta kuljetustavasta.
Toimitukset Postin kautta. Vaihtoehtoina nouto toimipisteestä tai pakettiautomaatista, sekä kotiinkuljetus.
Kotiinkuljetus
Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.
Toimitamme lähetetystä tilauksesta sinulle lähetyksen seurantatunnuksen sähköpostitse.
Tilauksesi toimitusta voit seurata Postin verkkosivuilla osoitteessa www.posti.fi/fi/seuranta#/
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimitamme tilaukset asiakkaan valinnan mukaisella kuljetustavalla.
Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.
Huomioitahan, että Matkahuolto säilyttää lähetystä toimipisteessä 7 vuorokautta, jonka jälkeen paketti palautetaan lähettäjälle. Paketin vastaanottaja voi rekisteröityä Matkahuollon sähköisten palveluiden käyttäjäksi osoitteessa www.matkahuolto.fi ja ostaa paketilleen lisää säilytysaikaa verkossa.
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista perimme 17,90€ toimituskustannukset.
Jos tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä Matkahuollolle.
Mikäli lähetys on matkalla vioittunut, älä lunasta pakettia. Tee välittömästi kirjallinen vikailmoitus Matkahuollon henkilökunnalle.
Mikäli kyseessä virheellinen toimitus tai viallinen tuote, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle sähköpostitse info@slipsafety.fi.
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Lilaki.fi ja Slip Safety Finland Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Henkilökuntamme auttaa sinua mielellään tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Voit aina olla meihin yhteydessä. Ota yhteyttä +358 50 4077 427 tai info@slipsafety.fi.
Lilaki.fi ja Slip Safety Finland Oy ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä meihin sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan.